Взяття електронного направлення в роботу в системі Health24

Як знайти направлення в системі eHealth

Для того, щоб погасити (закрити) направлення, переходимо в розділ «Направлення» і натискаємо «Знайти направлення». Обов’язково вмикаємо функцію «Пошук в системі eZdorovya». В полі «№ направлення» вказуємо номер електронного направлення і натискаємо «Пошук». Готово!

На екрані має з’явитися форма направлення зі всіма даними. Щоб її відкрити натискаємо на номер направлення – він буде підкресленим та виділеним блакитним кольором.

Для пошуку е-направлення в ЕСОЗ достатньо ввести його унікальний номер, який надходить пацієнту у смс-повідомленні. Якщо дозволяє функціонал встановленої МІС, можна відсканувати штрих-код з роздрукованого направлення. Номер електронного направлення міститься у верхньому куті. Також лікар може побачити в системі декілька направлень за одним номером. В такому випадку йому потрібно подивитися на зміст направлень та вибрати саме те, яке лікар планує відпрацювати. Нагадаємо, номер направлення складається з 16 символів, які розділені дефісами. Номер відповідає такій структурі: ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ (наприклад, 02CX-K1AM-8E84-9TTO). Для коректного вводу номеру направлення використовуйте літери латинського алфавіту та цифри. При вводі номера направлення знак «№» не потрібно вводити.

Як підкріпити лікаря до направлення в системі Health24

Після цього на екрані має відкритися сторінка з двома розділами: «Дані створення» і «Дані погашення». Переходимо в розділ «Дані погашення», вкладку «Лікар, який призначений на обробку направлення». Натискаємо на поле «Знайдіть лікаря».

На екрані має з’явитися форма для внесення даних. Натискаємо на поле «Знайдіть лікаря по: ПІБ, закладу, посаді». Вводимо прізвище та ім’я лікаря. Система автоматично відразу підтягує дані. Ставимо галочку біля потрібного лікаря і натискаємо «Зберегти». Готово! Лікар закріплений за даним направленням.

Як поставити направлення в чергу для обробки в системі Health24

Переходимо до вкладки «Дані направлення». В полі «Медична програма» з випадаючого списку обираємо один з двох варіантів: «Програма медичних гарантій в 2021 році» або «Інші джерела фінансування медичного обслуговування».  Далі натискаємо «Взяти в чергу для обробки з eZdorovya». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що направлення успішно поставлене в чергу.

Як взяти направлення в роботу в системі eZdorovya

Після цього є два варіанти роботи з направленням: «Скасувати в eZdorovya» або «Взяти в роботу в eZdorovya». Перша функція потрібна для того, щоб видалити направлення, якщо в ньому є неправильно вказаний лікар чи помилкова медична програма.

«Скасувати в eZdorovya»

Функція необхідна:

  • для скасування використання електронного направлення в іншій медичній організації;
  • для зміни даних медичної програми та лікаря, який призначений на обробку направлення.

Функція доступна:

  • Тільки аутентифіковані та авторизовані співробітники в системі eZdorovya: спеціалісти, асистенти та працівники реєстратури.
  • Медичні організація повинна бути з типом «Організація з надання первинної медичної допомоги», «Вторинна, третинна, паліативна медична допомога і реабілітація» або «Організація з надання невідкладної медичної допомоги» в системі eZdorovya.

«Взяти в роботу в eZdorovya»

Функція необхідна для взяття електронного направлення в обробку в системі eZdorovya.

Функція доступна:

  • Тільки аутентифіковані та авторизовані співробітники в системі eZdorovya: спеціалісти, асистенти та працівники реєстратури.
  • Медичні організація повинна бути з типом «Організація з надання первинної медичної допомоги», «Вторинна, третинна, паліативна медична допомога і реабілітація» або «Організація з надання невідкладної медичної допомоги» в системі eZdorovya.

Якщо всі параметри вказані правильно, натискаємо «Взяти в роботу в eZdorovya». На екрані має з’явитися сповіщення, що направлення успішно взято в роботу.

Як погасити направлення

Гортаємо сторінку вниз до вкладки «Документ, що підтверджує факт надання послуги за направленням». В поле «Документ» необхідно вибрати медичний запис, діагностичний звіт або процедуру для погашення електронного направлення в системі eZdorovya.

Обраний документ повинен відповідати категорії направлення:

  1. Категорія «Консультація» – документ «Медичний запис».
  2. Категорія «Процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».
  3. Категорія «Візуалізація» – документ «Діагностичний звіт».
  4. Категорія «Госпіталізація» – документ «Медичний запис» з типом взаємодії «Виписка пацієнта, який вибув із стаціонару».
  5. Категорія «Переведення до іншого закладу» – документ «Медичний запис» з типом взаємодії «Виписка пацієнта, який вибув із стаціонару».
  6. Категорія «Лабораторна діагностика» – документ «Діагностичний звіт».
  7. Категорія «Лікувально-діагностична процедура» – документи «Медичний запис» або «Діагностичний звіт».
  8. Категорія «Хірургічна процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».
  9. Категорія «Діагностична процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».

Документ повинен містити:

  • Послуга зазначена в документі повинна відповідати послузі або групі послуг направлення.
  • Документи повинен відповідати пацієнту вказаного в направленні.
  • Документи повинен бути підписаний КЕП/ЕЦП і відправлений в систему eZdorovya спеціалістом, який призначений на обробку направлення.

Натискаємо «Погасити в eZdorovya». Готово!

Рейтинг:
(оцiнок - 4)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Коментарі: 3


  1. Людмила Георгіївна

    Спасибо. Отлично. Всё понятно.



  2. Ирина

    У меня больной лечиться в среднем 12 дней. По 3 процедуры*12=36прочедур. И мне необходимо каждый день отмечать процедуры?
    А больных за день может быть и 30.
    А что- нет возможности во время закрытия направления написать- процедуры проведены с какого по какой( дата) и сколько( например 11 процедур)?



    • Health24

      Зверніться до технічної підтримки за номером 0 800 756 856.