Робота з обмежувальними групами та чутливими даними в МІС Health24

Тепер у лікарів з’явилася можливість передавати в електронну систему охорони здоров’я конфіденційні діагнози через медичну інформаційну систему. Варто зауважити, що передавати медичні дані про розлади психіки та поведінки можуть лише дорослі і дитячі лікарі-психіатри. Медичні дані про ВІЛ можуть передавати лікарі будь-якої спеціальності. Розглянемо на прикладі лікаря-психіатра.

Як створити медичну подію в системі Health24

Переходимо до розділу «Пацієнти». В полі «Знайти пацієнта» вказуємо прізвище, ім’я і дату народження пацієнта (інші дані необов’язкові, наприклад, по-батькові, стать тощо). Вмикаємо перемикач «Пошук в системі eZdorovya» і натискаємо «Пошук». Система підтягне потрібного нам пацієнта.

Натискаємо «Створити подію» біля даних пацієнта, якого ми шукали. Заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою: «Дата та час початку події», «Тривалість події (хв.)», «Відвідування», «Клас взаємодії», «Тип взаємодії», «Пріоритет» (відповіді для останніх чотирьох полів обираємо з випадаючих списків). Гортаємо сторінку вниз і натискаємо «Створити». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення події.

Як додати медичний запис в системі Health24

Переходимо до вкладки «Записи» і натискаємо «Додати запис». На екрані має відкритися нова сторінка з вкладками для заповнення запису. У вкладці «Епізод запису» в полі «Епізод лікування» обираємо один з варіантів: «Знайти існуючий» або «Створити новий». Заповнюємо потрібні поля і натискаємо «Зберегти зміни». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне оновлення запису.

Переходимо до вкладки «Діагнози» і натискаємо «Додати діагноз». Заповнюємо всі поля і натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне додавання медичного стану і запису.

Переходимо до вкладки «Послуги». У полі «Оберіть послугу» додаємо необхідну нам послугу, наприклад, «Консультація психіатра». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне додавання послуги. Натискаємо «Підписати запис». На екрані має відкритися нова сторінка з чернетками запису, події та епізоду. Гортаємо сторінку вниз і натискаємо «Підписати КЕП та відправити в eZdorovya». Підписуємо запис КЕПом. На екрані має з’явитися повідомлення про те, що запис успішно підписано та відправлено в eZdorovya.

Налаштування доступу до медичного запису

Після підписання запису у верхній правій частині сторінки має з’явитися розділ «Налаштування доступу до медичного запису». Варто зазначити, що модуль «Чутливі дані» не обмежує доступ до епізоду і медичного запису в рамках однієї організації. Тому команда Health24 розробила для своїх користувачів такий функціонал, який дозволить лікарю-автору епізоду обмежити доступ до медичних даних в межах своєї організації.

Лікарю в підрозділі «Налаштування доступу до медичного запису» потрібно обрати пункт «Доступно для лікаря епізоду». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що доступ до запису для лікаря епізоду включений. Таким чином інші лікарі цього ж закладу не матимуть доступу до перегляду цього епізоду або медичного запису. Для них епізод називатиметься «Конфіденційно» і медичні дані не будуть відображатися.

В підрозділі «Записи» медичні дані будуть відсутні.

В підрозділі «Зведена інформація» будуть відображатися всі медичні дані, які були внесені та відправлені будь-яким лікарем будь-якої організації електронну систему охорони здоров’я. Щодо чутливих даних, то їх буде бачити в списку лише автор цього епізоду або той лікар, який запросив доступ у пацієнта до перегляду цих чутливих даних.

Як отримати доступ до чутливих даних

Якщо лікарю необхідно отримати доступ до чутливих даних по ВІЛ або розладах психіки та поведінки, тоді у підрозділі «Зведена інформація» натискаємо «Отримати доступ до медичних даних». На екрані має з’явитися нова сторінка «Доступ до даних». В полі «Тип ресурсу» з випадаючого списку обираємо «Обмежувальні групи». В полі «Обмежувальна група» з випадаючого списку обираємо потрібний варіант: «Чутливі стани, ВІЛ» або «Чутливі стани, розлади психіки та поведінки». Натискаємо «Запросити доступ».

На екрані має з’явитися форма «Отримання доступу до медичних даних пацієнта». Далі в залежності від методу автентифікації пацієнта, через який він був зареєстрований, нам потрібно отримати доступ до медичних даних. Якщо у пацієнта активована автентифікація через СМС, то йому прийде на телефон СМС з чотиризначним кодом. Вводимо цей код у відповідне поле. Готово, доступ до медичних даних цього пацієнта отримано.

Якщо у пацієнта активована автентифікація через документи, то в поточній формі ставимо галочку біля слів «Інформація з пам’ятки пацієнта повідомлена пацієнту» і натискаємо «Підтвердити». Готово! На екрані має з’явитися сповіщення про успішне отримання доступу до медичних даних пацієнта.

Нижче на сторінці буде відображатися список доступів до даних. В ньому ми бачимо дані про лікаря, його права, термін дії доступу (1 рік) та статус доступу («Активний» або «Деактивований»). Ми можемо натиснути на три крапки біля статусу доступу і відмінити цей доступ до чутливих даних.

Як отримати доступ до епізоду з обмежувальної групи

Після отримання доступу до обмежувальних груп переходимо в підрозділ «Зведена інформація». Тепер в ньому мають відображатися епізоди з чутливими даними. Ставимо галочку на потрібному епізоді і натискаємо «Отримати доступ до медичних даних». На екрані має з’явитися форма «Отримання доступу до медичних даних пацієнта». Через той чи інший метод автентифікації пацієнта підтверджуємо доступ до епізоду, створеного іншим лікарем. На екрані має з’явитися форма «Доступ до даних пацієнта». Ставимо галочку біля пункту «Епізоди» і натискаємо «Перейти». Готово!

Натискаємо на пункт «Епізоди». Тепер тут мають відображатися епізоди з чутливими даними. Натиснувши на назву епізоду, ми зможемо переглянути всі його дані.

Електронні направлення з послугами обмежувальних груп

Якщо електронне направлення буде містити в собі послугу, яка відноситься до обмежувальних груп, то таке направлення знайти за номером в електронній системі охорони здоров’я без доступу до обмежувальних груп буде неможливо.

Якщо до вас звернувся пацієнт з направленням, яке ви не можете знайти в системі, то спочатку перевірте правильність номеру. Запитайте пацієнта на яку саме послугу було виписане направлення.

Якщо направлення містить чутливі дані, наприклад, направлення на ВІЛ, вам необхідно запросити доступ до нього. У розділі «Направлення» натискаємо «Запросити доступ». На екрані має з’явитися форма для внесення даних пацієнта. Заповнюємо її. Система автоматично підтягне потрібного нам пацієнта. В полі «Обмежувальна група» з випадаючого списку обираємо потрібний варіант: «Чутливі стани, ВІЛ» або «Чутливі стани, розлади психіки та поведінки». Натискаємо «Запросити доступ». Через той чи інший метод автентифікації пацієнта підтверджуємо доступ до епізоду, створеного іншим лікарем. Готово! Отримавши доступ до обмежуваної групи, ми зможемо працювати з цим направленням.

Рейтинг:
(оцiнок - 1)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Напишіть коментар першим.