Створення декларації в МІС Heath24

Як створити заявку на реєстрацію декларації

Заявка на створення декларації може бути створена працівниками медичної організації з роллю в системі Health24: «Керівник», «Адміністратор (реєстратор)» чи «Лікар».

Щоб створити декларацію з новим пацієнтом, переходимо в розділ «Декларації» і підрозділ «Список декларацій». На екрані має відкритися нова сторінка. Натискаємо «Додати заявку». На екрані має з’явитися нова сторінка з полями для заповнення.

Вкладка «Лікар» заповнюється автоматично.

У вкладці «Пацієнт» вводимо прізвище, ім’я пацієнта та за необхідності інші дані (по-батькові, дата народження, стать, номер телефону). Звісно, ми можемо створити декларацію лише з тим пацієнтом, сторінку якого знайшли в базі, або створили самі. Обираємо потрібного пацієнта. Система автоматично підтягує його дані (наприклад, тип автентифікації та номер телефону).

Якщо у лікаря та пацієнта заповнені всі необхідні для eHealth дані – запит можливо на цьому етапі зберегти в eHealth та продовжити роботу з ним в інший зручний час. При цьому  статус запиту змінюється на «Не підтверджена (Нова)».

Натискаємо «Створити заявку в eZdorovya». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення заявки та повідомлення з наступним текстом:

«Підтвердження заявки на реєстрацію декларації

Ви, як медичний працівник закладу охорони здоров’я:

  • підтверджуєте, що пацієнта як особу ідентифіковано;
  • підтверджуєте, що повідомили пацієнту або його представнику мету та підстави обробки його персональних даних.

ПАМ’ЯТКА ПАЦІЄНТУ

Надаючи код з СМС-повідомлення або документи (при попередній реєстрації пацієнта в системі за документами) особа чи її представник:

  • надає згоду медичному працівнику на обробку персональних даних пацієнта;
  • надає згоду медичному працівнику на подання декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу в електронну систему охорони здоров’я.»

Ставимо галочку біля слів «інформація з пам’ятки пацієнта повідомлена пацієнту або його законному представнику» і натискаємо «Підтвердити».

Для попередження дублікації запитів на декларацію, в системі eHealth здійснюється пошук подібних за параметрами person.tax_id, legal_entity_id та статусам «NEW» (Нова), «APPROVED» (Очікує підписання).  Усі очікуючі запити на декларацію, які були знайдені під час пошуку подібних, будуть автоматично деактивовані (присвоєно статус «СANCELED» = «Вiдхилена»).

Як підтвердити заявку

На екрані має з’явитися повідомлення про підтвердження заявки на реєстрацію. Запитуємо в нашого пацієнта код (чотири цифри), який мав прийти йому в СМС на номер телефону, який він вказував. Вводимо код в порожнє поле та натискаємо «Підтвердити».

Підпис декларації КЕП/ЕЦП

На екрані має з’явитися сповіщення про успішне підтвердження запиту і нове повідомлення «Підтвердження підписання заявки на декларацію пацієнтом» з наступним текстом:

« 1) Роздрукуйте заявку на декларацію в 2 екземплярах з метою перевірки та підписання пацієнтом або його законним представником.

Значок принтера. Друк заявки на декларацію

2 ) Підтвердіть, що заявка на декларацію підписана пацієнтом або його законним представником.

Декларація про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу підписана пацієнтом (місце для галочки).»

Ставимо галочку та натискаємо «Підписати КЕП». На екрані має відкритися форма для заповнення КЕП/ЕЦП. Вказуємо потрібні дані і натискаємо «Підписати». Готово! На екрані має з’явитися повідомлення про успішне підписання декларації та створення в системі eZdorovya. Натискаємо «Продовжити». На екрані має з’явитися сторінка зі всіма даними про поточну декларацію.

Як роздрукувати декларацію

Щоб роздрукувати дану декларацію натискаємо зверху справа на значок принтера. На екрані має з’явитися готовий варіант документу. Натискаємо праву кнопку миші «Друк». Готово!

Інформація про статуси декларації

Статуси заяв

Загальний список статусів заяв на створення декларації:

  • NEW – Не підтверджено (нова).
  • APPROVED – Очікує підписання ЕЦП.
  • SIGNED – Підписано.
  • CANCELLED – Вiдхилено.

Статуси декларацій

Загальний список статусів декларацій:

  • ACTIVE – Укладено (діюча).
  • TERMINATED – Розірвано (зупинена).
  • PENDING_VERIFICATION – Верифiкацiя НСЗУ.
  • CLOSED – Деактивовано.

Статуси на етапі підписання заявки на декларацію

На кроці підписання запиту на декларацію пацієнт обирає один з двох методів авторизації:

  • За допомогою мобільного телефону:
    1. За допомогою верифікації через СМС пацієнта.
    2. За допомогою верифікації через СМС довіреної особи.
  • Шляхом верифікації через скан-копій ідентифікаційних документів, з подальшою перевіркою на стороні НСЗУ.

У разі вибору методу верифікації шляхом надання скан-копій ідентифікаційних документів:

  • Відображається функціонал прикріплення скан-копій документів.
  • Після прикріплення документів та збереження змін (кнопка «Підтвердити»).
    • статус заявки на декларацію змінюється на «Очікує підписання КЕП/ЕЦП»;
    • відображається функціонал, необхідний для процесу підписання заявки за допомогою КЕП/ЕЦП.
  • Після накладення КЕП/ЕЦП та підтвердження змін (кнопка «Підтвердити»).
    • статус заявки на декларацію змінюється на «Підписано»;
    • в списку Декларацій формується нова декларація в статусі «Очікує верифiкацiї НСЗУ»
      (Оператор НСЗУ має провести оффлайн верифікацію Декларації, а саме скан-копій документів (ідентифікація пацієнта). Поки Декларація не пройшла верифікацію, вона має статус «pending_verification» = «Очікує верифікації». В залежності від результатів верифікації Декларація набуває статус «active» (Діюча) або «closed» (Деактивована)).

У разі вибору методу верифікації через СМС:

  • Відображається функціонал відправки та перевірки СМС-повідомлення.
  • Після проходження процесу верифікації за допомогою СМС:
    • статус заявки на декларацію змінюється на «Підписано»;
    • в списку Декларацій формується нова декларація в статусі «Очікує верифiкацiї НСЗУ».

Статус «Зупинена»

Декларація може мати статус «Зупинена» в наступних випадках:

  • Пацієнт підписав нову декларації (в одного пацієнта одночасно не може бути більше однієї активної декларації. Створення нової декларації автоматично деактивує попередню. Попередня декларація змінює статус на «Зупинена».)
  • У разі досягнення пацієнта дорослого віку (вік конфігурується), якщо лікар має спеціалізацію педіатр.
  • Закінчення строку дії декларації.
  • Звільнення лікаря.
  • Деактивація MSP.

Як перевірити декларацію пацієнта

Щоб дізнатися чи є у пацієнта діюча декларація потрібно знайти його в системі eHealth та синхронізувати з МІС. Якщо у пацієнта є активна декларація, лікар може її переукласти за згодою пацієнта. Треба натиснути “Переукласти декларацію” та виконати дії першого пункту.

Що робити якщо пацієнт змінив номер телефону

Щоб пацієнт міг подати, а лікар – належним чином оформити – декларацію, особу пацієнта потрібно підтвердити (автентифікувати).

Це можна робити двома способами (методами автентифікації):

  • за номером телефону (онлайн-метод автентифікації);
  • за документами (офлайн-метод автентифікації).

При виборі методу автентифікації за номером телефону в декларації в електронній системі охорони здоров’я робиться відповідна позначка, а в декларації вказується номер мобільного телефону пацієнта.

Саме на цей номер приходить смс з кодом для підтвердження того, що телефон належить особі, котра підписує декларацію.

Саме цей номер буде використовуватись для отримання повідомлення з номером та кодом підтвердження електронного рецепту на лікарські засоби за програмою “Доступні ліки”.

Але іноді виникають ситуації, коли пацієнту потрібно змінити номер телефону в електронній системі охорони здоров’я, вказаний при поданні декларації. І тоді алгоритм дій повинен бути такий:

  • потрібно звернутися до НСЗУ з запитом на зміну методу автентифікації – відтепер це можна зробити за спрощеною процедурою – через онлайн-форму на сайті НСЗУ (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ);
  • за поданим запитом пацієнта Національною службою здоров’я України скидається позначення методу автентифікації в електронній системі охорони здоров’я. Тобто з’являється можливість оновити номер телефону пацієнта;
  • для цього протягом декількох днів після подання запиту та за потреби пацієнт може прийти на прийом до свого лікаря та подати нову декларацію з внесенням актуального номеру телефону пацієнта.
Рейтинг:
(оцiнок - 5)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Коментарі: 1