Як вносити в eHealth лікування пацієнтів з COVID-19

Лікування пацієнтів з COVID-19 на первинному рівні


Заходимо в розділ «Пацієнти» і натискаємо на «Знайти пацієнта». Знаходимо потрібного пацієнта і біля короткої вибірки його даних натискаємо «Створити подію».

На екрані має відкритися сторінка «Перегляд події». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. Зокрема, в полі «Клас взаємодії» вказуємо «Первинна медична допомога», а в полі «Тип взаємодії» – «Взаємодія в закладі охорони здоров’я». Натискаємо «Створити». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення події.

Переходимо в підрозділ «Записи». Натискаємо «Додати запис». В полі «Епізод лікування» обираємо «Створити новий». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. Зокрема, в полі «Тип епізоду» обираємо «Первинна медична допомога» або «Лікування». В полі «Дата та час відкриття (дата початку епізоду)» вказуємо дату і час, коли пацієнт звернувся до лікаря за допомогою. Натискаємо «Зберегти зміни». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне оновлення запису.

Переходимо в підрозділ «Діагнози». Натискаємо «Додати діагноз». В полі «Тип діагнозу» вказуємо «основний». В полі «Медичний стан» натискаємо «Додати стан». На екрані має з’явитися форма для створення медичного стану. У відповідному полі обираємо з випадаючого списку код та назву стану за ICPC-2.

В полі «Клінічний статус» вказується:

  • Активний –  під час лікування;
  • Вилікуваний – по завершенню епізоду;
  • Завершений – у випадку смерті пацієнта.

В полі «Статус достовірності» вказується:

  • Заключний – пацієнтам, які відповідають критеріям стандартів лікування коронавірусної хвороби;
  • Попередній – пацієнтам з підозрою на відповідне захворювання;
  • Спростований – для пацієнтів, діагноз чи стан яких не підтвердився на підставі додаткових досліджень чи спостережень.

Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий медичний стан. Гортаємо сторінку вниз і натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий діагноз.

Знову натискаємо «Додати діагноз». В полі «Тип діагнозу» вказуємо «супутній». Заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою. Цього разу також заповнюємо поле «Код та назва стану за МКХ-10», вказавши діагноз. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий медичний стан. Гортаємо сторінку вниз і натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий діагноз.

Переходимо в підрозділ «Причини звернення». Натискаємо «Додати причину звернення». Поле «Причина звернення» заповнюємо за загальними правилами. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення причини звернення.

Переходимо в підрозділ «Дії». Натискаємо «Додати дію». Поле «Дії пацієнта» заповнюємо за загальними правилами. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення причини звернення.

Натискаємо «Підписати запис». Система автоматично відкриє чернетку медичного запису. Натискаємо «Підписати КЕП та відправити в eZdorovya». Вводимо всі необхідні дані та підписуємо. На екрані має з’явитися повідомлення про те, що запис успішно підписаний та відправлений в eZdorovya.

Чекаємо, поки статус запису зміниться на «Успішно виконано», після чого зможемо закрити епізод лікування.

Оновлюємо сторінку і переходимо в підрозділ «Епізод». Натискаємо «Закрити». На екрані має з’явитися форма «Ви впевнені, що бажаєте закрити епізод лікування пацієнта?». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. Натискаємо «Закрити епізод». На екрані має з’явитися повідомлення про успішне закриття епізоду лікування пацієнта.

Лікування пацієнтів з COVID-19 для спеціалізованої медичної допомоги


Заходимо в розділ «Пацієнти» і натискаємо на «Знайти пацієнта». Знаходимо потрібного пацієнта і біля короткої вибірки його даних натискаємо «Створити подію».

На екрані має відкритися сторінка «Перегляд події». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. Зокрема, в полі «Відвідування» обираємо «Завершення епізоду», в полі «Клас взаємодії» вказуємо «Стаціонарна медична допомога», а в полі «Тип взаємодії» – «Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару». В полі «Дата та час початку події» вказуємо дату і час виписки пацієнта зі стаціонару. Натискаємо «Створити». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення події.

Переходимо в підрозділ «Записи». Натискаємо «Додати запис». В полі «Епізод лікування» обираємо «Створити новий». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. В полі «Тип епізоду» обираємо «Лікування». В полі «Дата та час початку події» вказуємо дату і час поступлення пацієнта в стаціонар. Натискаємо «Зберегти зміни». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне оновлення запису.

Переходимо в підрозділ «Діагнози». Натискаємо «Додати діагноз». В полі «Тип діагнозу» вказуємо «основний». В полі «Медичний стан» натискаємо «Додати стан». На екрані має з’явитися форма для створення медичного стану. Заповнюємо обов’язкові поля.

В полі «Клінічний статус» вказується:

  • Активний –  під час лікування;
  • Вилікуваний – по завершенню епізоду;
  • Завершений – у випадку смерті пацієнта.

В полі «Статус достовірності» вказується:

  • Заключний – пацієнтам, які відповідають критеріям стандартів лікування коронавірусної хвороби;
  • Попередній – пацієнтам з підозрою на відповідне захворювання;
  • Спростований – для пацієнтів, діагноз чи стан яких не підтвердився на підставі додаткових досліджень чи спостережень.

Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий медичний стан. Гортаємо сторінку вниз і натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий діагноз.

Знову натискаємо «Додати діагноз». В полі «Тип діагнозу» вказуємо «супутній». Заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що додано новий медичний стан.

Переходимо в підрозділ «Послуги». Поле «Оберіть послугу» заповнюємо за загальними правилами. На екрані має з’явитися сповіщення про те, що успішно додано послугу.

Переходимо в підрозділ «Госпіталізація». Заповнюємо всі обов’язкові поля. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішно збережені дані госпіталізації.

Натискаємо «Підписати запис». Система автоматично відкриє чернетку медичного запису. Натискаємо «Підписати КЕП та відправити в eZdorovya». Вводимо всі необхідні дані та підписуємо. На екрані має з’явитися повідомлення про те, що запис успішно підписаний та відправлений в eZdorovya.

Натискаємо «Перейти до результатів запису». Чекаємо, поки статус запису в eZdorovya зміниться на «Успішно виконано», після чого зможемо закрити епізод лікування.

Оновлюємо сторінку і переходимо в підрозділ «Епізод». Натискаємо «Закрити». На екрані має з’явитися форма «Ви впевнені, що бажаєте закрити епізод лікування пацієнта?». Заповнюємо обов’язкові поля, позначені зірочкою. Натискаємо «Закрити епізод». На екрані має з’явитися повідомлення про успішне закриття епізоду лікування пацієнта.

Рейтинг:
(оцiнок - 2)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Напишіть коментар першим.