Як зареєструвати ЗОЗ, керівника та лікарів в e-Health через МІС Health24

Що потрібно підготувати для реєстрації медичної організації в e-Health та системі Health24

  • Доступ до мережі Інтернет з комп’ютера, ноутбука або планшета.
  • Інформація про медичну організацію: код ЄДРПОУ, КВЕДи (вказуємо основний вид діяльності, який ви обрали при реєстрації Вашої організації. Він зазначений у «Довідці з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» Відділу Статистики), юридична адреса, форма власності, повна назва, скорочена назва, публічна назва, організаційно-правова форма, e-mail та номер телефону медичної організації.
  • Дані керівника медичної організації (посада, паспортні дані, ІПН, контактний телефон, адресу електронної пошти).
  • Ліцензії та акредитація медичної організації (достатньо ввести дані тільки про одну ліцензію: медичну практику).
  • ЕЦП керівника медичної організації. Важливо! Реєстрація медичної організації в системі eHealth потребує завірення електронним цифровим підписом (ЕЦП) організації, отриманим на ім’я керівника у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Як зареєструватися на сайті Health24

Заходимо на сайт https://h24.ua/ і зверху в правому куті натискаємо «Реєстрація». На екрані має з’явитися форма для внесення даних. Вказуємо свій номер телефону в відповідне поле і натискаємо «Продовжити». На цей номер має прийти СМС-повідомлення з кодом. Вводимо його у відповідне поле і натискаємо «Продовжити».

На екрані має відкритися головна сторінка сайту. В правому верхньому куті має з’явитися кнопка «Мій кабінет», а на телефон має прийти СМС-повідомлення з паролем до системи Health24. Натискаємо на кнопку «Мій кабінет» і «Health24 ID». На екрані має з’явитися форма для внесення персональних даних керівника медичної організації. Вводимо дані у відповідні поля: ім’я, прізвище, по-батькові, дата народження, стать та електронну адресу. Натискаємо «Продовжити».

Як активувати обліковий запис

На екрані має з’явитися повідомлення про активацію e-mail з текстом «Для завершення реєстрації перейдіть по посиланню, яке було відправлено на Ваш e-mail». На вказану електронну адресу має прийти лист з підтвердженням. Відкриваємо свою пошту і натискаємо «Підтвердити мій обліковий запис».

Як зареєструвати медичну організацію

Повертаємося до сторінки кабінету. Після підтвердження має з’явитися напис «Дякуємо, що обрали Health24! Для початку роботи Вам потрібно обрати профіль.». Навпроти секції «Профіль працівника» натискаємо «Активувати». На екрані має з’явитися профіль зі списком розділів.

Обираємо розділ «Організація» і підрозділ «Паспорт організації». Вводимо код ЄДРПОУ або РНОКПП у відповідне поле. Якщо по номеру знайдено вашу організацію – обираємо її. Якщо організацію не знайдено, натискаємо «Створити організацію з даним ЄДРПОУ». Заповнюємо всі обов’язкові поля, відмічені червоною зірочкою, і натискаємо «Створити».

Щоб відправити дані організації в eZdorovya, ставимо відмітку «Згода на обробку даних» і натискаємо «Зберегти, підписати та відправити в eZdorovya».

Підписуємо КЕП. Після підписання на вказану електронну адресу прийде лист із запрошенням до електронної системи охорони здоров’я. У листі перейдіть за посиланням та створіть пароль до eZdorovya.

Як прийняти запрошення від Health24

На електронну пошту надійде лист від Health24. У ньому будуть вказані дані лікаря і запрошення до певної організації . Для того, щоб підтвердити реєстрацію, натискаємо в листі на кнопку «Підтвердити».

У новій вкладці має відкритися сторінка Health24 з формою «Перевірка номера телефону». Вводимо у відповідне поле свій номер і натискаємо «Продовжити». На вказаний номер має прийти СМС-повідомлення зі 6-значним кодом. Вводимо його в нове відповідне поле. Натискаємо «Продовжити». На екрані має з’явитися повідомлення про успішне підтвердження номера телефону. Натискаємо «Продовжити».

На екрані має відкритися нова сторінка з вибором профілю в системі Health24. Напроти вкладки «Профіль лікаря» натискаємо «Перейти».

На екрані має з’явитися нова форма «Вибір профілю та місця роботи». Обираємо потрібну організацію, натиснувши на стрілочку. Ставимо відмітку біля необхідної посади і натискаємо «Зберегти». Посаду завжди можна змінити в профілі лікаря.

Як прийняти запрошення від E-health


На електронну пошту прийде лист від електронної системи охорони здоров’я з вітанням, що вас зареєстровано в певному медичному закладі з певною роллю (наприклад, «Лікар-хірург»). Для того, щоб підтвердити реєстрацію, переходимо за посиланням в листі. На екрані має відкритися нова сторінка E-health з реєстрацією.

Якщо це перша реєстрація в електронній системі охорони здоров’я, то створюємо пароль і вводимо його у відповідні поля (двічі). Якщо ви вже були зареєстровані, вказуємо пароль, який використовували раніше в електронній системі охорони здоров’я.

Ставимо відмітку біля фрази «Даю згоду на обробку моїх персональних даних в Електронній системі охорони здоров’я». Натискаємо «Далі».

На екрані має відкритися нова форма «Порядок роботи систем». Ставимо відмітку «Зобов’язуюсь дотримуватись положень цього порядку». Натискаємо «Прийняти запрошення». На екрані має з’явитися повідомлення про те, що запрошення прийнято. Готово, ви підтвердили реєстрацію вашого профілю в електронній системі охорони здоров’я.

Реєстрація керівника медичної організації в Health24

Як зареєструватися на сайті Health24

Заходимо на сайт https://h24.ua/ і зверху в правому куті натискаємо «Реєстрація». На екрані має з’явитися форма для внесення даних. Вказуємо свій номер телефону в відповідне поле і натискаємо «Продовжити». На цей номер має прийти СМС-повідомлення з кодом. Вводимо його у відповідне поле і натискаємо «Продовжити».

На екрані має відкритися головна сторінка сайту. В правому верхньому куті має з’явитися кнопка «Мій кабінет», а на телефон має прийти СМС-повідомлення з паролем до системи Health24. Натискаємо на кнопку «Мій кабінет» і «Health24 ID». На екрані має з’явитися форма для внесення персональних даних керівника медичної організації. Вводимо дані у відповідні поля: ім’я, прізвище, по-батькові, дата народження, стать та електронну адресу. Натискаємо «Продовжити».

Як активувати обліковий запис

На екрані має з’явитися повідомлення про активацію e-mail з текстом «Для завершення реєстрації перейдіть по посиланню, яке було відправлено на Ваш e-mail». На вказану електронну адресу має прийти лист з підтвердженням. Відкриваємо свою пошту і натискаємо «Підтвердити мій обліковий запис».

Після підтвердження має з’явитися надпис «Дякуємо, що обрали Health24! Для початку роботи Вам потрібно обрати профіль.». Навпроти секції «Профіль працівника» натискаємо «Активувати».

Створення співробітника та реєстрація його в системі

Як зареєструвати нового співробітника в Health24

Для того, щоб створити нового співробітника, на сторінці спеціаліста відділу кадрів або директора переходимо в розділ «Організація» підрозділ «Працівники». Натискаємо «Новий працівник».

На екрані має з’явитися нова сторінка «Створення працівника». Вносимо персональні дані працівника (ім’я, прізвище, по-батькові, стать, дата народження та ін.). У вкладці «Контактні дані» у відповідних полях вводимо номер телефону та електронну пошту. Всі обов’язкові поля, позначені зірочкою, мають бути заповненими. Натискаємо «Створити».

На екрані має з’явитися сповіщення про успішне створення нового працівника і відкритися сторінка з неповною карткою лікаря. У верхньому правому куті вмикаємо перемикач «Дані, які надсилаються до eZdorovya». Якщо він буде увімкнений, то система буде підказувати які дані є обов’язковими для надсилання в електронну систему охорони здоров’я.

В полі «Документи працівника» натискаємо «Додати документ». У вкладці мають з’явитися нові поля для заповнення. Поля «Тип документу», «Серія, номер» та «Ідентифікаційний номер» є обов’язковими полями. Заповнюємо їх. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне редагування працівника.

В полі «Освіта» (диплом про вищу медичну освіту) натискаємо «Додати освіту». Заповнюємо всі обов’язкові поля. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне редагування працівника.

В розділі «Спеціальність» (сертифікат (свідоцтво) про проходження курсів спеціалізації (підвищення кваліфікації)) натискаємо «Додати спеціальність». Заповнюємо всі обов’язкові поля. Натискаємо «Зберегти». На екрані має з’явитися сповіщення про успішне редагування працівника.

Вкладки «Наукова ступінь» і «Підвищення кваліфікації» є необов’язковими до заповнення, можемо пропустити їх.

Як створити посаду працівника в системі Health24

В розділі «Посади» заповнюємо всі поля. Заповнюємо всі обов’язкові поля. Якщо це лікар, то він буде мати роль «спеціаліста» в полі «Роль працівника на посаді»; якщо це середній медичний персонал, то він буде мати роль «асистента». На первинці використовується інший довідник, тому в ролі працівника буде не «спеціаліст», а «лікар». Натискаємо «Зберегти». На екрані з’явиться сповіщення про успішне створення посади.

Після цього на сторінці з карткою працівника у вкладці «Дані авторизації в систему eZdorovya та контакти» натискаємо кнопку «Запросити в систему». На екрані з’явиться сповіщення про те, що запрошення успішно надіслано на пошту працівника. Тепер у лікаря буде власний кабінет в системі Health24.

Гортаємо сторінку до вкладки «Посади». Ми побачимо, що статус «Надсилання даних в eZdorovya» новоствореної посади – «не підключено». Натискаємо «Надіслати». На екрані з’явиться форма для підписання КЕП. Обираємо КЕП працівника поточного профілю (під ким ми авторизовані зараз в системі), вводимо пароль та підписуємо. На екрані з’явиться сповіщення про успішне відправлення посади в системі eZdorovya.

Працівнику на вказану електронну адресу прийде лист-запрошення до eZdorovya і ще одне до МІС Health24.

Після того, як ми надіслали запрошення в e-Health, статус заявки на посаду буде відображатися «Очікує верифікації». Тобто, в лікаря є лист із запрошенням. Йому необхідно буде перейти за посиланням в цьому листі і створити пароль. Тоді статус зміниться на «Схвалено».

Додавання працівника-лікаря в системі eZdorovya через МІС Health24

Заходимо в розділ «Організація», підрозділ «Працівники» і натискаємо «Новий працівник». На екрані має з’явитися нова сторінка «Створення працівника». Вносимо персональні дані працівника (ім’я, прізвище, по-батькові, стать, дата народження та ін.) і натискаємо «Створити».

В полі «Документи працівника» натискаємо «Додати документ».

В полі «Освіта» (диплом про вищу медичну освіту) натискаємо «Додати освіту».

В розділі «Спеціальність» (сертифікат (свідоцтво) про проходження курсів спеціалізації (підвищення кваліфікації)) натискаємо «Додати спеціальність».

Поля «Наукова ступінь» і «Підвищення кваліфікації» є необов’язковими до заповнення, можемо пропустити їх.

В розділі «Посади» заповнюємо всі поля. Обов’язковими є: роль працівника на посаді, посада, медичний заклад (структурний підрозділ), дата оформлення. Натискаємо «Зберегти».

Після внесення даних працівника необхідно надіслати дані до eZdorovya. Обов’язково вмикаємо перемикач «Дані, які надсилаються до eZdorovya». Натискаємо «Надіслати». На екрані має з’явитися форма для підписання КЕП. Обираємо КЕП, вводимо пароль та підписуємо.

Працівнику на вказану електронну адресу прийде лист-запрошення до eZdorovya. Також обов’язково натискаємо «Запросити в систему» для запрошення лікаря в систему Health24. На вказану електронну адресу працівнику буде надіслано запрошення до МІС Health24.

Додавання ролі працівника-лікаря в системі eZdorovya через МІС Health24

Заходимо в розділ «Організація», підрозділ «Ролі працівників» і натискаємо «Додати роль працівника». На екрані має з’явитися нова сторінка «Створення ролі працівника». У відповідних полях обираємо вид медичної послуги та працівника, який виконує цю роль. Натискаємо «Створити та відправити в eZdorovya». Роль успішно створено та знаходиться в активному стані.

Щоб деактивувати роль, навпроти запису про роль потрібного працівника натискаємо «Перегляд». На екрані має з’явитися нова сторінка з даними про роль працівника. Натискаємо «Деактивувати роль в eZdorovya». Готово!

Рейтинг:
(оцiнок - 1)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Напишіть коментар першим.