Які помилки заважають генерувати Covid-сертифікати в “Дії”

covid-сертифікат

Змiст

У деяких випадках після проведеної вакцинації у пацентів не підтягується сертифікат у додатку “Дія”. Спробуємо розібратися, у чому може бути причина.

Якщо у дитини зареєстрований у eHealth ідентифікаційний код батьків

Таким чином в eHealth існують два однакових ідентифікаційних коди – у дитини і в одного з батьків. Через це в “Дію” через це не “підтягується” документ.

Щоб виправити помилку, пацієнтові необхідно написати заяву до НСЗУ, заповнити форму про зміну даних, яку можна знайти на сайті, додавши копії документів, адже eHealth не дає змінювати ідентифікаційний код через медичні інформаційні системи.

У реєстрі про пацієнтів введено некоректні дані

Коли під час реєстрації, наприклад, допущено помилку в ідентифікаційному коді чи зареєстровано пацієнта без коду. Або це можуть бути помилки в інших даних. Лікареві разом з пацієнтом необхідно звірити серію і номер паспорту, ПІБ, дату народження, стать, чи внесено усі дані, а найкраще – заново внести всю інформацію. Потім оновити дані про пацієнта в eHealth і тоді з вірогідністю 80-90%, що Covid-сертифікат з’явиться у додатку. Якщо ні, необхідно з’ясовувати іншу причину. У цьому також може допомогти чат-бот “Дії” у телеграм, вайбері або месенеджері.

Помилки з ідентифікацією вакцин

Поширеними помилками, про які зазначив віцепрем’єр–міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, є неправильне вказування серії та кодів вакцин (це необхідно для уникнення введення лівих записів), номерів вакцинації, створення дублюючих записів.

Статуси помилок

У МОЗ підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.

«Немає даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал Дія відповів, що “Не має даних про вас”, зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:

  • ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН);
  • УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити  цифрову ідентифікацію людини;
  • Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження;
  • Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

«Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, які описані вище.

«На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

«Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Із таким текстом: «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.

«Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Із таким текстом: «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.

«Номер партії вакцини помилковий»

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом –  позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.

Без такої дії Ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

«На жаль, сталася помилка»

Звертайтеся до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.

Якщо ви маєте запитання, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою – issue.covid19.gov.ua ), а також через чат-бот Дії – вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія».

Що робити лікарю, якщо помилок в даних пацієнта немає, а ковідний сертифікат не генерується?

Якщо запис в медичній інформаційній системі медичного закладу є, у ньому немає помилок, але сертифікат все одно не генерується, це може бути через те, що дані з МІС не були передані до центральної бази даних. У МІС є відповідна позначка. Перевірте цю позначку, і, якщо потрібно, повторно відправте дані пацієнта.

Що робити, коли не генерується сертифікат при щепленні пацієнта різними вакцинами?

Іноді лікарі приймають рішення робити пацієнту щеплення проти COVID-19 різними вакцинами. Це відбувається якщо у людини була алергія на першу дозу певного препарату або він закінчився.

Наразі визнаються такі комбінації: перша доза AstraZeneca/CoviShield, Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech, друга доза Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech.

Радимо пацієнтам перед вакцинацією цікавитися можливістю поєднання вакцин та отриманням сертифікату.

Якщо пацієнту зробили вакцинацію, які не можуть бути взаємозамінні, або відповідна комбінація ще не була визнана в Україні офіційно, сертифікат отримати неможливо. Пацієнту потрібно слідкувати за змінами у нормативно-правових актах щодо визнання вакцин проти COVID-19. Як тільки вони відбуваються, НСЗУ вносить відповідні зміни в реалізацію COVID-сертифікатів.

Що робити, коли в електронній системі охорони здоров’я є кілька медичних карток та декларацій пацієнта, і запис про вакцинацію внесли до неактуальної або задубльованої картки?

Така проблема може статись через те, що медичні працівники замість того, щоб оновлювати інформацію про пацієнта в діючій картці в електронній системі охорони здоров’я, реєструють людину як нового пацієнта і відтак створюють дублікати карток. Наприклад, пацієнт до 14 років був зареєстрований за свідоцтвом про народження, а потім отримав паспорт. Замість того, щоб актуалізувати дані, лікар створив новий запис про людину як про нового пацієнта.

В такому випадку, перше, що потрібно зробити пацієнту – переконатись, що це дійсно так. Це можна дізнатись у кабінеті свого сімейного лікаря, або у оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Друге – потрібно подати офіційне звернення до НСЗУ про об’єднання реєстраційних даних. Звернення пишеться з зазначенням актуального номера паспорта та індивідуального податкового номеру. Копії цих документів потрібно додати до звернення.

Документи можна відправити:

1. Звичайною поштою за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073

2. Електронною поштою на скриньку [email protected].

Зверніть увагу, краще у зверненні просити саме об’єднати дані, а не видалити один з двох записів, адже разом з записом буде видалена і медична історія, яка до нього прикріплена. Також, коли ви змінюєте документи, обов’язково зверніть увагу на те, щоб лікар актуалізував вже існуючі дані, а не створював новий запис.

Рейтинг:
(оцiнок - 9)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Коментарі: 1


  1. Катерина

    Не находит моих данных.., советуют к лечащему врачу обращаться…