Як обрати МІС для закладів спеціалізованої медичної допомоги СМД?
Змiст
МІС, вона ж Медична інформаційна система – новий тип програмного забезпечення, розроблений для автоматизації повсякденних робочих процесів в медичному закладі. МІС допомагає формувати єдиний інформаційний простір – з можливістю обміну інформацією на всіх етапах надання медичної допомоги. Сьогодні на українському ринку понад три десятки різних МІС. Як вибрати з них оптимальну для закладу спеціалізованої медичної допомоги? В цьому матеріалі порівнюємо МІС Health 24 та DocDream.
Оскільки МІС – багаторівнева система, її функціонал розбитий на кілька блоків. Розглядаючи можливості МІС Health 24 та DocDream, ми будемо використовувати наступні позначки:
- + (МІС підключена до ЦБД)
- – (функціонал ще проходить доопрацювання);
Функціонал обліку наданих послуг
Одна з ключових перевах МІС – в її уніфікуючій природі. Система дозволяє зібрати перелік всіх наданих послуг за наступними напрямками, див. пункт 1 таблиці.
Адмін модуль НМП СМД
Адміністративний модуль надавача медичних послуг спеціалізованої медичної допомоги – стартова сторінка, що акумулює в собі всі можливості функціоналу МІС, див. пункт 2 таблиці.
Робоче місце лікаря СМД
МІС збирає в одному місці всю інформацію, якою послуговується в роботі лікар – і дає доступ для ефективного управління цими даними. Це дозволяє кожному працівникові закладу мати свій обліковий запис – з можливістю ведення календаря записів в реальному часі, формування медичних заключень, направлень на додаткові обстеження та багато іншого. Щодо вмісту Блоку Робоче місце лікаря СМД див. пункт 3 таблиці.
Робота з записами про пацієнтів
Медична інформаційна система забезпечує одночасне збереження інформації про пацієнта на кількох рівнях: персональному, демографічному та медичному. Це якісно відрізняє МІС від попередніх моделей програмного забезпечення для медичних закладів, які фокусувались в основному на управлінських методах роботи (бухгалтерія, кадри, господарська діяльність). Щодо функціоналу сучасних МІС для СМД див. пункт 4 таблиці.
Додаткові функції МІС
Функціонал МІС включає в себе як блоки, обов’язкові для роботи в системі eHealth та співпраці з НСЗУ, так і додаткові можливості. Українські розробники прислухаються до потреб медичних працівників – і відповідно до цього вдосконалюють свої Медичні інформаційні системи. Які додаткові функції доступні на даний момент – див. пункт 5 таблиці.
Порівняльна таблиця функціоналу МІС Health 24 та DocDream
Приймаючи рішення щодо того, яку саме МІС обрати – керівник чи власник медичного закладу має звернути увагу на побажання медичних працівників, а також зручність функціоналу МІС та відповідність її потребам закладу, адже робота в системі буде вестись щоденно.