Взяття електронного направлення в роботу в системі Health24
Змiст
Як знайти направлення в системі eHealth
Для того, щоб погасити (закрити) направлення, переходимо в розділ «Направлення» і натискаємо «Знайти направлення». Обов’язково вмикаємо функцію «Пошук в системі eZdorovya». В полі «№ направлення» вказуємо номер електронного направлення і натискаємо «Пошук». Готово!
На екрані має з’явитися форма направлення зі всіма даними. Щоб її відкрити натискаємо на номер направлення – він буде підкресленим та виділеним блакитним кольором.
Для пошуку е-направлення в ЕСОЗ достатньо ввести його унікальний номер, який надходить пацієнту у смс-повідомленні. Якщо дозволяє функціонал встановленої МІС, можна відсканувати штрих-код з роздрукованого направлення. Номер електронного направлення міститься у верхньому куті. Також лікар може побачити в системі декілька направлень за одним номером. В такому випадку йому потрібно подивитися на зміст направлень та вибрати саме те, яке лікар планує відпрацювати. Нагадаємо, номер направлення складається з 16 символів, які розділені дефісами. Номер відповідає такій структурі: ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ (наприклад, 02CX-K1AM-8E84-9TTO). Для коректного вводу номеру направлення використовуйте літери латинського алфавіту та цифри. При вводі номера направлення знак «№» не потрібно вводити.
Як підкріпити лікаря до направлення в системі Health24
Після цього на екрані має відкритися сторінка з двома розділами: «Дані створення» і «Дані погашення». Переходимо в розділ «Дані погашення», вкладку «Лікар, який призначений на обробку направлення». Натискаємо на поле «Знайдіть лікаря».
На екрані має з’явитися форма для внесення даних. Натискаємо на поле «Знайдіть лікаря по: ПІБ, закладу, посаді». Вводимо прізвище та ім’я лікаря. Система автоматично відразу підтягує дані. Ставимо галочку біля потрібного лікаря і натискаємо «Зберегти». Готово! Лікар закріплений за даним направленням.
Як поставити направлення в чергу для обробки в системі Health24
Переходимо до вкладки «Дані направлення». В полі «Медична програма» з випадаючого списку обираємо один з двох варіантів: «Програма медичних гарантій в 2021 році» або «Інші джерела фінансування медичного обслуговування». Далі натискаємо «Взяти в чергу для обробки з eZdorovya». На екрані має з’явитися сповіщення про те, що направлення успішно поставлене в чергу.
Як взяти направлення в роботу в системі eZdorovya
Після цього є два варіанти роботи з направленням: «Скасувати в eZdorovya» або «Взяти в роботу в eZdorovya». Перша функція потрібна для того, щоб видалити направлення, якщо в ньому є неправильно вказаний лікар чи помилкова медична програма.
«Скасувати в eZdorovya»
Функція необхідна:
- для скасування використання електронного направлення в іншій медичній організації;
- для зміни даних медичної програми та лікаря, який призначений на обробку направлення.
Функція доступна:
- Тільки аутентифіковані та авторизовані співробітники в системі eZdorovya: спеціалісти, асистенти та працівники реєстратури.
- Медичні організація повинна бути з типом «Організація з надання первинної медичної допомоги», «Вторинна, третинна, паліативна медична допомога і реабілітація» або «Організація з надання невідкладної медичної допомоги» в системі eZdorovya.
«Взяти в роботу в eZdorovya»
Функція необхідна для взяття електронного направлення в обробку в системі eZdorovya.
Функція доступна:
- Тільки аутентифіковані та авторизовані співробітники в системі eZdorovya: спеціалісти, асистенти та працівники реєстратури.
- Медичні організація повинна бути з типом «Організація з надання первинної медичної допомоги», «Вторинна, третинна, паліативна медична допомога і реабілітація» або «Організація з надання невідкладної медичної допомоги» в системі eZdorovya.
Якщо всі параметри вказані правильно, натискаємо «Взяти в роботу в eZdorovya». На екрані має з’явитися сповіщення, що направлення успішно взято в роботу.
Як погасити направлення
Гортаємо сторінку вниз до вкладки «Документ, що підтверджує факт надання послуги за направленням». В поле «Документ» необхідно вибрати медичний запис, діагностичний звіт або процедуру для погашення електронного направлення в системі eZdorovya.
Обраний документ повинен відповідати категорії направлення:
- Категорія «Консультація» – документ «Медичний запис».
- Категорія «Процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».
- Категорія «Візуалізація» – документ «Діагностичний звіт».
- Категорія «Госпіталізація» – документ «Медичний запис» з типом взаємодії «Виписка пацієнта, який вибув із стаціонару».
- Категорія «Переведення до іншого закладу» – документ «Медичний запис» з типом взаємодії «Виписка пацієнта, який вибув із стаціонару».
- Категорія «Лабораторна діагностика» – документ «Діагностичний звіт».
- Категорія «Лікувально-діагностична процедура» – документи «Медичний запис» або «Діагностичний звіт».
- Категорія «Хірургічна процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».
- Категорія «Діагностична процедура» – документи «Медичний запис» або «Процедура».
Документ повинен містити:
- Послуга зазначена в документі повинна відповідати послузі або групі послуг направлення.
- Документи повинен відповідати пацієнту вказаного в направленні.
- Документи повинен бути підписаний КЕП/ЕЦП і відправлений в систему eZdorovya спеціалістом, який призначений на обробку направлення.
Натискаємо «Погасити в eZdorovya». Готово!
Людмила Георгіївна
11.10.2021, 19:10
Спасибо. Отлично. Всё понятно.
Ирина
30.01.2022, 13:01
У меня больной лечиться в среднем 12 дней. По 3 процедуры*12=36прочедур. И мне необходимо каждый день отмечать процедуры?
А больных за день может быть и 30.
А что- нет возможности во время закрытия направления написать- процедуры проведены с какого по какой( дата) и сколько( например 11 процедур)?
Health24
02.02.2022, 17:02
Зверніться до технічної підтримки за номером 0 800 756 856.