Як укласти договiр з НСЗУ

Реєстрація закладу охорони здоров’я в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) – обов’язкова умова для усіх надавачів медичних послуг, які планують підписати договір з НСЗУ.

Подати пропозицію для укладення договору про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій можуть лише ті заклади, які зареєстровані в e-Health.

Усі надавачі медичних послуг, які раніше укладали договір з НСЗУ, уже здійснили реєстрацію в ЕСОЗ.

Проте нагадуємо, що дані про надавача в ЕСОЗ мають бути актуальні. Тобто якщо у вас відулися зміни у назві, ліцензії, у місцях надання послуг, серед медичних працівників, ці зміни потрібно внести в ЕСОЗ.

Якщо ви надаєте послуги на умовах підряду, перевірте, чи чинні договори з вашими підрядниками.

Ваші підрядники також мають бути зареєстровані в ЕСОЗ та дані про них мають бути постійно в актуальному стані.

Реєстрація закладу в ЕСОЗ відбувається через обрану вами медичну інформаційну систему (МІС).

Заява про укладення договору з НСЗУ подається через МІС Health24 керівником медичної організації.

Перелік основних документів

  • ЕЦП керівника;
  • Перевірка дії ліцензії. Якщо Ви створили КНП, а термін дії ліцензії КЗ на момент укладення договору з НСЗУ вже закінчився, договір з установою буде укладено після отриманням нової ліцензії;
  • Банківські реквізити організації;
  • Лист від органу місцевого самоврядування із зазначенням всіх закладів охорони здоров’я, які надають ПМД і фінансуються з місцевого бюджету (додаток 3);
  • Лист від органу місцевого самоврядування із зазначенням кількості наявного населення на території обслуговування заявника (додаток 4).

Додатки 2,3,4 подаються одним файлом у форматі PDF.

Основна інформація, яку необхідно вказати подавачеві

  • прізвище, ім’я та по батькові керівника медорганізаціі або уповноваженого на укладення договору особи;
  • місце надання послуг та перелік лікарів, що надають первинну медичну допомогу;
  • чисельність населення, яку обслуговує Ваша медорганізація;
  • банківські реквізити заявника;
  • термін дії договору;
  • перелік залучених осіб (підрядників заявника)

Перелік додаткових обов’язкових документів

Додаток 1 (окремий файл, обов’язковий для всіх заявників) – скановані копії документів, що підтверджують повноваження особи на підписання договору від імені заявника. Повідомлення про відповідність в форматі PDF (додаток 1);

Додаток 2 – відомості про залучених осіб (підрядників) заявника. Відсутність осіб також вказується в додатку. Повідомлення про залучених осіб (додаток 2);

Додаток 3 – листи від органів місцевого самоврядування, з місцевих бюджетів, з яких здійснюється фінансування заявника. Якщо заявник отримує фінансування на  забезпечення надання ПМД з декількох місцевих бюджетів, такі листи подаються від всіх органів місцевого самоврядування. Додаток 3 подається тільки комунальними медустановами. (Додаток 3)

Додаток 4 – листи від органів місцевого самоврядування із зазначенням кількості наявного населення на території обслуговування заявника. Подається тільки комунальними закладами охорони здоров’я та якщо заявник є одним з декількох постачальників ПТД в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці. (Додаток4)

Сформувати одним файлом у форматі PDF Додатки 2,3,4.

Як підписати договір з НСЗУ через МІС Health24

  1. Зайдіть в розділ “Договори” в особистому кабінеті керівника медичної організації. Заповніть заяву, підпишіть його ЕЦП і чекайте відповідь НСЗУ.
  2. Після перевірки НСЗУ Ви отримаєте лист на e-mail, а статус заявки зміниться на «Схвалено” (до затвердження). Перевірте і підтвердіть проект договору. Зачекайте підписання з боку НСЗУ.
  3. Після підписання договору з боку НСЗУ Ви отримаєте лист на e-mail, а статус заявки зміниться на “Підписаний НСЗУ” (К. підпис).  Підпишіть ЕЦП остаточну версію договору. Готовий договір буде відображено у вкладці “Договори” розділу “Договори” в статусі “верифікований” (Чинний).

Підключитися до НСЗУ

Рейтинг:
(оцiнок - 7)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Loading...

Коментарі: 1