Все про мобільний застосунок Health24: повний гід з використання (інструкції)

Змiст

Health24 — це медичний мобільний застосунок, який надає пацієнтам доступ до їхніх медичних даних, що внесені до електронної системи охорони здоров’я eHealth. З його допомогою можна записатися на прийом до лікаря, переглянути електронну медичну карту, направлення, рецепти, отримати нагадування про важливі події та залишати відгуки про лікарів. Health24 робить процес організації медичних послуг простішим та зручнішим як для медичних працівників, так і для пацієнтів.

Завантажте додаток Health24:

Як завантажити застосунок Health24 на iOS?

  1. Зайдіть у App Store на своєму iPhone або iPad.
  2. У полі пошуку напишіть назву програми: “Health24 для пацієнтів”.
  3. Натисніть “Отримати” та очікуйте, поки застосунок буде встановлено на ваш пристрій.

Що робити якщо не вдається увійти в App Store, бо забули пароль від пошти iCloud?

  1. Зайдіть в налаштування телефону.
  2. Натисніть на ваш обліковий запис Apple.
  3. Зайдіть у розділ “Вхід і безпека”.
  4. Натисніть “Змінити пароль”.
  5. Введіть новий пароль.
  6. Ваш пароль змінено, тепер при вході в App Store ви можете вводити оновлений пароль.

Як завантажити застосунок Health24 на Android?

  1. Зайдіть у Play Market/Google Play на своєму смартфоні або планшеті.
  2. У полі пошуку напишіть назву застосунку “Health24 для пацієнтів”.
  3. Натисніть “Встановити” та очікуйте, поки застосунок буде встановлено на ваш пристрій.

Що робити, якщо не вдається увійти в Google Play/Play Market, бо забули пароль від пошти Gmail?

  1. Введіть адресу своєї електронної пошти.
  2. У полі для пароля натисніть на опцію «Забули пароль?».
  3. Вкажіть номер телефону, який прив’язаний до вашого акаунта.
  4. Далі, залежно від налаштувань безпеки, є кілька способів підтвердження вашої особи:
    – Якщо у вас встановлений застосунок Google, ви отримаєте сповіщення. Підтвердіть дію, натиснувши «Так», і введіть число, яке з’явиться на екрані відновлення облікового запису.
    – Якщо у вас активовано двофакторну аутентифікацію, потрібно ввести код із аутентифікатора.
    – Також ви можете скористатися будь-яким старим паролем, який пам’ятаєте.
  5. Виконавши один з попередніх способів, створіть новий пароль.
  6. Ваш пароль змінено, тепер при вході в Google Play/Play Market ви можете вводити новий пароль.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як зареєструватися та увійти до Health24

Як записатися на прийом до лікаря через застосунок Health24?

Для швидкого запису на прийом, наприклад, до сімейного лікаря, в застосунку Health24 доступні декілька способів пошуку потрібного закладу або лікаря.

Перед початком пошуку одразу встановіть у застосунку геолокацію, для цього у правому верхньому куті екрану натисніть на відповідну позначку та оберіть область, населений пункт, також є можливість обрати район. Після цього результати вашого пошуку буть відображати лікарів та медзаклади, які працюють у цій локації, яку ви зазначили.

1-й спосіб. Через пошук “Медзаклади”

  1. На головному екрані пошуку натисніть на вкладку “Медзаклади”.
  2. Одразу під полем пошуку ви можете вибрати вид медичного закладу, а саме: приватні, державні або всі. Також, якщо ви знаєте назву медзакладу, у полі пошуку можете одразу почати її вводити. Ви побачите результати за всіма заданими вами параметрами.
  3. У результатах пошуку натисніть “Всі лікарі” біля обраного закладу.
  4. Вам буде доступний перегляд усіх лікарів. Ви можете знайти потрібного лікаря прогорнувши сторінку вниз, а також скористатися пошуком за прізвищем чи фільтрами (у фільтрах ви можете обрати спеціалізацію лікаря, стать та умови прийому).
  5. Після того, як ви знайшли потрібного лікаря, натисніть “Найближча дата прийому”, на екрані з’явиться найближча дата прийому лікаря, натисніть “Перейти до запису”. Якщо у лікаря всі вільні місця закінчились, то на екрані з’явиться відповідне вікно з такою інформацією.
  6. Оберіть вільний день, час та натисніть на нього.
  7. За потреби введіть номер направлення та коментар до прийому.
  8. Натисніть “Записатись на прийом”.

2-й спосіб. Через пошук “Лікарі”

  1. На головному екрану пошуку натисніть на вкладку “Лікарі”.
    1. Якщо ви знаєте прізвище лікаря, то у полі пошуку можете почати його вводити або скористатись фільтрацією. Під полем пошуку ви можете натиснути на кнопку “Фільтр” та обрати спеціалізацію лікаря (сімейний лікар, кардіолог, невролог, ендокринолог тощо), стать, умови прийому, локацію та додаткові сервіси. Після вибору потрібних параметрів натисніть “Застосувати”. Ви побачите результати за всіма заданими вами параметрами.
  2. Оберіть потрібного лікаря.
  3. Натисніть “Найближча дата прийому”, на екрані з’явиться найближча дата прийому лікаря, натисніть “перейти до запису”. Якщо у лікаря всі вільні місця закінчились, то на екрані з’явиться відповідне вікно з такою інформацією.
  4. Оберіть вільний день, час та натисніть на нього.
  5. За потреби введіть номер направлення та коментар до прийому.
  6. Натисніть “Записатись на прийом”.

3-й спосіб. Запис до свого сімейного лікаря через вкладку “Мій лікар”

Знайти та записатися до свого сімейного лікаря можна у пару кліків.

  1. Внизу екрану виберіть вкладку “Мій лікар”.
  2. Натисніть “Найближча дата прийому”, на екрані з’явиться найближча дата прийому лікаря, натисніть “Перейти до запису”. Якщо у лікаря всі вільні місця закінчились, то на екрані з’явиться відповідне повідомлення.
  3. Виберіть вільний день, час та натисніть на нього.
  4. Натисніть “Записатись на прийом”.

Важливо! Ваш сімейний лікар не відображатиметься, якщо він не працює з системою Health24.

4-й спосіб. Повторний запис до лікаря, якого вже відвідували

Якщо ви вже були на прийомі у конкретного лікаря і вам треба записатись до нього повторно, ви можете зробити це, не використовуючи пошук.

  1. Внизу екрану виберіть вкладку “Мій лікар”. У вас доступні дві вкладки “Сімейний” та “Відвідані”.
  2. Натисніть на “Відвідані” і ви побачите всіх ваших відвіданих лікарів.
  3. Виберіть лікаря, до якого бажаєте записатись повторно.
  4. Натисніть “Повторити запис”.
  5. Виберіть вільний день, час та натисніть на нього.
  6. Натисніть “Записатись на прийом”.

Де переглянути деталі свого запису на прийом?

  1. Внизу екрану виберіть вкладку “Медкарта”.
  2. Натисніть “Прийоми у лікаря”. Тут ви можете переглядати свої майбутні та минулі візити до лікаря.

Важливо! Щоб потрапити до лікаря вам не треба брати талончик в реєстратурі. Достатньо записатися через мобільний застосунок Health24 до лікаря і прийти на прийом у визначений день та час.

Ви можете скасувати свій запис на прийом у вкладці “Медкарта“ у розділі “Прийоми у лікаря”. Для цього варто натиснути “Скасувати запис”.

Що доступно в електронній медичній карті в застосунку Health24?

Електронна медична карта в застосунку Health24 дозволяє користувачам швидко отримувати доступ до важливої медичної інформації. Тут зібрані дані про візити до лікаря, рецепти, направлення, історію хвороби, результати аналізів, вакцинації та декларацію із сімейним лікарем, якщо він працює з Health24.

  • Прийоми у лікаря. Тут містяться ваші майбутні та минулі візити до лікаря.
  • Рецепти. До кожного рецепту є номер, термін дії та інформація про те, на який препарат виписаний рецепт.
  • Направлення. Ви можете бачити всі ваші номери направлень, їхній статус (активні, використані, протерміновані), термін дії та лікаря, який виписав дане направлення, а також інформацію, на яку послугу виписане направлення.
  • Історія хвороби. Доступний перегляд як амбулаторних (консультативних) прийомів, так і стаціонарних випадків. Також у вкладці “Дослідження” можна перевірити записи про УЗД, ЕКГ, флюорографію тощо.
  • Лабораторні аналізи. Присутня інформація про дату здачі аналізу, медичний заклад, номер направлення, за яким здійснювався аналіз, та результати дослідження (результати дослідження ви також можете завантажити на ваш телефон у форматі PDF та роздрукувати за потреби).
  • Вакцинація. Доступна інформація про дату та час виконання вакцинації, препарат, дозування вакцини, шлях введення та причини проведення.

Важливо! Ви можете бачити інформацію у своїй медичній карті, тільки, якщо медзаклад, який ви відвідали, працює з МІС Health24, і лікар вносить дані саме в цю систему. В іншому випадку для відображення інформації, внесеної через інші системи, необхідно, щоб ваш лікуючий лікар виконав міграцію епізодів.

  • “Мій лікар”. У цій вкладці можна переглянути декларацію з сімейним лікарем, якщо він працює у медичній системі Health24 та має онлайн запис. В Health24 можна перевірити номер декларації, ПІБ сімейного лікаря, дату укладення та статус. Також можна записатися на прийом.

Важливо! Якщо сімейний лікар працює у закладі, який працює з іншою медичною системою — він не буде відображений у застосунку Health24, але декларація пацієнта залишається активною, її перегляд можливий у застосунку, з яким працює медичний заклад.

Чому електронна медична карта не відображається у застосунку Health24?

Синхронізація медичної карти відбувається за ПІБ, датою народження та номером телефону. Після реєстрації у застосунку Health24 та внесення усіх необхідних даних ви можете побачити, позначку про те, що медкарта була не знайдена.

Може бути декілька причин, чому медичну карту не знайдено:

  1. Ви внесли неправильні дані під час реєстрації у застосунку.
  2. При внесенні ваших даних в електронну систему лікар неправильно вніс ваші дані (наприклад, помилився однією літерою в імені чи прізвищі).
  3. В електронній системі лікарні, яку ви відвідуєте, не внесений ваш номер телефону. Зазвичай це роблять реєстратори.

Що робити, якщо електронна медична карта не відображається?

Якщо ви перевірили всі внесені дані і вони правильні, а медична карта не відображається (тобто, присутня позначка, що карта була не знайдена) — необхідно звернутися в медичний заклад, який працює з Health24, для перевірки даних, внесених лікарями в систему, чи для внесення вашого номеру телефону в медичну карту.

Що таке пов’язана особа у застосунку Health24?

Пов’язана особа — це ваші рідні (дитина, дружина, чоловік, мати, батько, бабуся, дідусь, племінник, племінниця, тітка, дядько, внук, внучка), а також підопічний або піклувальник.

Додавання пов’язаної особи дозволяє стежити за здоров’ям своїх дітей та близьких та записувати їх на прийом до лікаря.

Як додати пов’язану особу та отримати доступ до її медкарти?

Якщо ви хочете зі свого акаунту записувати своїх рідних на прийом до лікаря та переглядати їхню медкарту, то скористайтесь функцією “Додати пов’язану особу”.

  1. У вкладці “Медкарта” прогорніть праворуч у верхній частині екрану та натисніть “Додати пов’язану особу”.
  2. Заповніть персональні дані пов’язаної особи та оберіть тип сімейного зв’язку.
  3. Для доступу до медичної карти пов’язаної особи старше 18-ти років, необхідно внести її номер телефону та отримати дозвіл через смс або дзвінок на її номер.
    Для доступу до медичної карти пов’язаної особи молодше 18-ти років, необхідно звернутися до медичного закладу для підтвердження особи лікарем.
  4. Для того, щоб переглянути медичну карту пов’язаної особи у вкладці “Медкарта” прогорніть праворуч у верхній частині екрану.

Як записати на прийом пов’язану особу?

  1. Знайдіть лікаря: скористайтеся пошуком за спеціальністю, медичним закладом або іншим зручним для вас способом. Зі всіма можливими способами пошуку лікаря ви можете ознайомитись вище.
  2. Виберіть зручну дату, час прийому та натисніть на нього.
  3. У полі “Оберіть кого бажаєте записати на прийом” натисніть на профіль дитини або іншої пов’язаної особи, яку бажаєте записати.
  4. За потреби вкажіть код електронного направлення та натисніть “Записатися на прийом”.

Відгуки про лікаря

У застосунку Health24 ви можете залишати відгуки про лікарів після візитів. Оцініть якість послуг, напишіть коментар і перегляньте думки інших пацієнтів. Це допоможе зробити вибір лікаря простішим та зручнішим.

  1. Знайдіть лікаря у полі пошуку або у вкладці “Відвідані”.
  2. Перейдіть на його профіль та перейти у вкладку “Відгуки”. Тут ви також можете ознайомитись з відгуками, які залишили інші пацієнти.
  3. Натисніть “Залишити відгук”.
  4. Ознайомтеся з правилами модерації. Якщо ваш відгук їх порушує, то його не буде опубліковано.
  5. Оцініть надання послуги зірочками та напишіть коментар. За бажанням ви можете зробити ваш відгук анонімним, для цього поставте галочку “Не відображати моє ім’я”.
  6. Натисніть “Відправити”.
  7. Очікуйте на публікацію відгуку. Як тільки ваш відгук пройде модерацію, він буде опублікований впродовж однієї доби у будні дні.

Сповіщення

У застосунку Health24 доступна функція “Сповіщення”. Якщо застосунок запросить дозвіл на сповіщення — надайте дозвіл, щоб отримувати наступні сповіщення:

  • нагадування про візит до лікаря;
  • повідомлення, що запис на прийом скасовано;
  • нагадування, що термін дії електронного направлення або рецепту закінчується;
  • інформація про готовність лабораторних замовлень;
  • повідомлення, що залишений вами відгук опубліковано.

Мобільний застосунок Health24 постійно оновлюється, щоб стати ще зручнішим для користувачів. Команда розробників регулярно впроваджує нові функції, орієнтуючись на відгуки пацієнтів і актуальні потреби сучасної медицини. Тож рекомендуємо періодично оновлювати застосунок.

Рейтинг:
(оцiнок - 2)
Оцiнити
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
Завантаження...

Напишіть коментар першим.