Найпоширеніші помилки при роботі з МІС
Змiст
Українські лікарі часто жаліються на повільну роботу програмного забезпечення: повільно працює або підвисає МІС, виписка направлень і рецептів розтягується на кілька годин, пацієнти під кабінетом нервують, лікар перетворюється з медичного спеціаліста на “технічний додаток” до програми. В таких випадках медичні спеціалісти телефонують на гарячу лінію МІС і висловлюють своє незадоволення. Але не варто забувати про те, що МІС – це тільки інструмент, через який медичні заклади передають дані на центральний компонент – eHealth та за допомогою якого медичні заклади співпрацюють з НСЗУ.
eHealth чи МІС – де виникають складнощі і чому?
До складу системи eHealth входять два компоненти:
- Центральна база даних;
- Медичні інформаційні системи (далі – МІС).
В МІС лікар реєструє пацієнта, записує його на прийом, видає направлення та рецепти. Оскільки МІС обмінюються даними одна з одною, загальна система може накопичувати потужний об’єм статистичних даних щодо випадків захворюваності та методів лікування. Завдяки цій інформації держава зможе планувати профілактичні заходи.
Сьогодні система eHealth містить дані понад 30 мільйонів українців, реєстри понад 3700 медичних закладів. Разом вони генерують понад 650 тисяч медичних записів кожну добу. Це – приблизно 700 запитів до центральної бази даних на секунду.
Через таке колосальне навантаження сервери eHealth можуть не справлятися із кількістю запитів, які на них надходять, однак часто користувачі системи спостерігають збій роботи через свої неправильні дії або проблеми із технічним та програмним забезпеченням ПК на місцях.
Де подивитися статус роботи системи eHealth
Навіщо потрибні дашборди статусів компоенетів ЕСОЗ?
- За допомогою показників на статус-сторінці можна швидко отримати інформацію про джерело проблеми під час можливих затримок у роботі з ЕСОЗ та звернутися до своєї МІС у разі необхідності.
- Інформація про інцидент в ЕСОЗ вноситься протягом 10 хвилин з моменту виявлення інциденту, це дозволить користувачам планувати робочий час на період відновлювальних робіт.
- Усі бажаючі зможуть отримувати оперативні повідомлення про актуальну інформацію про інциденти в ЕСОЗ на електронну пошту або інші канали комунікації.
Також на цій сторінці можливо повідомити адмінстраторів системи про проблеми які виникли при роботі з eHealth.
Причини помилок у роботі з МІС
Якщо на центральному компоненті не виникає проблем, то лікар зіштовхується зі складнощами в роботі з системою з таких причин:
- Несправність КЕПу (система eHealth не зчитуватиме протермінований КЕП. В такому випадку користувачеві необхідно отримати новий КЕП);
- Застаріле програмне забезпечення ПК. Рекомендують користуватися операційною системою не старшою за Windows 7;
- Користувач не авторизувався в систему eHealth або намагається авторизуватися під чужими даними. Якщо користувач не авторизувався в системі eHealth, то він буде бачити помилку у роботі – і відповідно не зможе продовжити працювати з системою. В такому випадку користувачеві необхідно авторизуватися в eHealth під своїми даними;
- Не оновлений браузер. Помилка може виникати через те, що браузер, з яким працює користувач, зазнав оновлень, а користувач не оновив його. Це також може викликати затримки чи помилки у роботі системи. В такому разі необхідно оновити браузер та ще раз запустити Health24;
- Іноді помилки виникають через застарілий кеш браузера. Щоб очистити кеш, необхідно натиснути комбінацію клавіш – Ctrl+Shift+Del, або спробувати зробити жорстке перезавантаження сторінки за допомогю гарячих клавіш Ctrl+Shift+R.
- Перевірте який час, місяць та рік встановлено на копьютері.
Шановні користувачі системи Health24, якщо у вас виникли складнощі в роботі з програмним забезпеченням, будь ласка, врахуйте всі вище перераховані моменти, щоб оптимізувати свою роботу з МІС.
Бажаємо легкого та приємного користування і завжди готові допомогти вам вирішити ваші питання!